nu börjar livsandarna att...

vakna... det har varit jobbigt... jag har inte orkat med att göra så mycket.... att städa i huset... på gården... i bodar och förråd... har gjort att orken bara tagit slut... man hadde ett fint hem... för att hamna i detta.... 1 nov är tillträdesdagen för dom nya... men vi jobbar för högtryck att flytta tidigare... helst igår....;)....

Allt känns så mycket roligare... har till och med börjat skriva lite på bloggen... imorgon ska jag iväg och kolla mitt nya kontor... för den sista augusti ska vi flytta från nuvarande... PEAB ska till och bygga igen.. och stället låg centralt i stan...

Nästa projekt blir väl att snygga till bloggen lite.... den ser lite tråkig ut... om jag ska vara ärlig... men det är som sagt nästa projekt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0