Julmarknad…

på stan… var det… men julkänslan vill inte infinna sig… när det är 10 grader varmt… enda sköna var att man inte behövde… klä sig varmt… frysa om fötterna… ett besök på Indiska blev det…

tycker dom placerar varorna fint…. det ser ombonat ut… tittade ut vilka lyktor som … ska hänga i den nya balkongen.. med den är cirka 8 månader bort… så man behöver inte jäkta…..

Gick till Rademachersmedjorna… var in i huset där… dom säljer mycke shabby chic…. Men 550 för en liten vit pall????... som jag hittade större på loppis för 50???... förvisso fick jag måla min vit själv…. Men det var det värt…. pinnsoffa för 4500… nä… det var ingenting för mig…

Priserna tycker jag var lite väl höga... en dörrkrans som var svindyra.. och liknade mer gravkransar.. och sån´t kan man väl inte hänga på dörren...?? i alla fall inte jag.... tanterna som brukade göra rån… lyste med frånvaron.. men som dom kladdade… så kanske dom är på kurs i år… och återkommer nästa år…

vi traskade hem istället… och wookade lite kyckling istället… sedan var det dags för kompisarna att åka hem… till lilla Lufsen…. Eller liten är väl kanske att ta i… 80 cm mankhöjd och runt 50-60 kg….



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0