novemberkåsan...

ska tydligen köras i år också... men till skillnad så är det jag som får göra den....  från att gå från rethosta... som man försökte kurera med äggtoddy, vitlökskapslar, hostmediciner, tabletter... så har det i stort bara blivet värre från dag till dag... nu gör det ont så fort jag hostar och det gör jag stort sett nonstopp...

Samtidigt blir jag så förbannad på mig själv att jag gick på myten om att vaccinera sig... och att det fanns inga biverkningar... 3.e året på rad.... det är inte slumpen... utan förstört immunförsvar... innan höll jag mig frisk år efter år... kärnfrisk till och med... från 1975.... inte en endaste liten förkylning... men dom har jag fått igen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0