Nu har man.....

varit på visningen... av nya balkongen.. det var väldans stor… om man ser till den vi har.. i januari så blir det extra stämma… vi kommer då att rösta... hur vi vill ha det... och hur det ska bli… av dom som var på plats… så var alla positiva till den… en enda person har jag hört som inte gillar det….men han var heller inte där och tittade...

Att det spar energi.. cirka 5000 kr/år per lägenhet… även om det är hälften… så väger det rätt tungt.. minskar ljudnivån med några decibel… är inte heller helt fel… ha ett uterum... som kan användas i stort året om… slipper regn… blåst… stekande sol… höjer värdet på lägenheterna.. tycker jag är bra argument… i synnerhet att reparera dom gamla inte blir så mycket billigare… enda nackdelen är väl att dom höjer hyran.. men och andra sidan,,, så är den i samma nivå som hyrorna på början av 1990-talet... och efter höjning så är dom i nivå som 1994-1995.... så det är inget att klaga på....

Tyvärr kom jag från jobbet.. när jag var och kikade... så jag hade ingen kamera med...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0