2 veckor... MUCK... från huset....Jippiiiieeee....!!!!!!!!!!

Nu har vi snart .....flyttat klart för den här gången… och ska sanningen fram… så tänker inte jag förflytta mig… på ett bra tag… jag är less… på städa… bära kartonger…. Släpa på en massa tunga saker…. Och en sak till… varifrån kommer all bråte… våra väggar måste ha bongnat med tanke på allt vi har burit till tippen…. Även Internet har kommit i kläm… tänkte ha trådlöst internet… jo, jag knappade in det jag skulle… och gjorde efter konstens alla regler… och fick det inte att fungera ändå… ringde support… fick höra att min dator inte kan ha trådlöst internet… men..??? det har jag haft hela tiden i huset…. Efter hans ändringar…. Så fick jag bara ett rött X vid uppkopplingssymbolen… då åkte nätkabeln fram… och Voila… allt fungerade….  Det är skönt att vara på banan igen….

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0