Äntligen nu är vi helt av...

med ”Drömkåken”… nu ska jag kolla om jag kan ha en dekal på bilen… där det står… ” Aldrig mer Mäklarfirman Husman & Hagberg, ”.  Hur som det känns som har vunnit på Lotto… nu kan man börja leva…. Och du kärringen som jobbar på Socialstyrelsen, som sålde kåken till oss… så här ser en ren torktumlare ut...

och tvättmaskin...

och inte så här.... den blev heller aldrig använd av mig... utan jag bara gjorde den ren... för vem 17 vill torka tvätten där... när man vet hur den sett ut...

tvättmaskinen var heller ingen fröjd att skåda.... tanken är väl att tvätten ska bli ren... i den här har den nog varit skitigare än innan... nu missade jag kortet på tvättmedelsfacket... men ni kan tänka er hur det såg ut....

inte nog med att du jobbar på Socialstyrelsen... (undrar vilka kriterier dom har när dom anställer folk)... du har varit vårdlärare... vet du inte att hygien är A-O,,, inte konstigt att folk får sjukhussjukan... om det ser ut så här...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0