Besök....

Idag på nya köpcentrat i Västerås... IKEA... och så 100 ? butiker... nu kändes det mindre... och andra sidan så var det dom vanliga butikerna... Lindex, H&M, Dressman, JC.... så det kändes inte speciellt nytt.... inte ens skoaffärerna var annorlunda-.... men jag shoppade loss ordentligt.... 50-pack engångshandskar på Clas Olsson..... enda roliga var nog ballongerna....


sedan gick vi in på IKEA.. jobbarkompisen var på skojhumör... och gick och la sig... kunde väcka honom... när jag ville hem....:) sedan hade dom inte lösa möbelben.... så jag får väl leta vidare...



vi övergav detta köpcentrum och åkte till chilli... och tänkte se om det fanns någon tavla.... enda jag kom på när jag såg denna... var vår missade resa till Paris... i våras.... men som sagt det går fler flyg... idag lär man inte åka tåg...;)....


sedan såg jag muttertjejen... som jag vet två skulle gilla.... och en massa andra saker... som kommer att bli fina julklappar...

nu var vi så pass trötta på allt affärsrännande... så vi åkte in på Bauhaus..

och tog en fika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0