Herr Olsson..

är en driftig man… nu har han fixat betongbanor… till stan… invigningen var i Juli/augusti… den missade jag… det var trots allt min gamla klubb som står bakom projektet… hörde sedan på radion.. att det ska bli två banor till… priset… 6,5 miljon… så det är inga små projekt som sagt… nu är det synd att min golfklubba försvann i flytten till huset… annars skulle man kunna spela ett varv…

nu bar det sig inte bättre än det var precis innan dom öppnade som jag var där och kikade... därav.. bristen på folk..... men det är otroligt roligt att spela på betong... och vissa banor.. är okristligt svåra... men roligt är det...


Kommentarer
Postat av: CAS

Från invigningen:



http://www.youtube.com/watch?v=yhJ6EU7fgSI



http://www.youtube.com/watch?v=2coYSLzpzH4

2011-09-17 @ 17:22:30
Postat av: M

tack snälla goa för länken.... nu ska jag ut och kika hur det var... tyvärr försvann min golfklubba vid flytten i januari.. du har inte adressen till "Stina" för nu ska man väl vädra alla betongbollar jag har...

kram kram

2011-09-19 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0