nu har man blivit...

vinproducent också... vi fick gott om körsbär/skuggmoreller ??... och hur gärna man vill kan man inte äta kräm av allt,,, utan vi försöker göra lite vin istället.... så efter att ha jäst en herrans massa veckor... och klarnat... och haft i jäststopp... ja efter konstens alla regler... och ett par till... så skulle det tappas på flaskor,... korkas igen.... vinetiketter.... och så en fin liten hatt över korken... så var det klart.... nu ska det bara stå och mogna....


och med tanke på... att jag dricker så våldsamt lite.... så har jag mitt livskonsumtion tryggad.... även om jag ger bort hälften... så klarar jag livsbehovet... PS... det blev 19 flaskor...DS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0