tvi vad jag är sur....

hade massor av idéer till keramiken... saker som man kan använda i vardagen... eller ge bort....... Hade fått kursprogrammet i brevlådan..... när jag hade tid att gå.... så var det fullt.... varför kan det inte finnas ett allaktivitetshus i stan... dom bygger sporthallar... fotbollsarena (som är bland det bästa i landet... till ett div 3 lag... som harvar i mitten) tennishallar, idrottsarena en jättefin inomhus... och en ny utomhus.... speedwaybana... osv. osv....

Men att ha ett Hantverkshus... går inte.... då måste man gå en svindyr kvällskurs på 8-10 gånger... för 1100 -1200. sedan tillkommer leran.... jag betalar gärna om jag får hålla på med det jag gillar.. när det passar mig... men jag kan inte ta ledigt från jobbet för att gå dagtid på en kvällskurs... ni märker själva hur dumt det låter.... dagtid - kvällskurs????

För även om jag har ett hobbyskåp hemma....

så kan inte det ersätta att jobba med lera.... och man har inte plats för hur många hästar som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0