Nu är jag less....

på att ha ont… 3 veckor…. 8 sprutor.. som är satta som blockad…. 2 naprapatbesök… starka värktabletter… antiinflammatoriska och det gör så förbaskat ont… frågan är om jag inte snart tar fram spikskor och klättrar på väggarna… börjar med att vara lite öm i skulderblad… satt i drag…. Nerv som går under nyckelben ut i arm… kom i kläm… och där befinner jag mig nu… armen känns som en klubba… och handen värker…. Ungefär som när man har klämt den… pekfinger… bortdomnat… eller som när man klämmer det in en bildörr… att känna detta 24 timmar om dygnet…. Vecka ut och vecka in…. Önskar jag inte min värsta ovän ens… inte för att jag har någon sådan… allt tar sådan tid… det som man bara gör…. Utan att tänka… tar flera timmar… diska… laga mat.. är ett helt företag…

Imorgon är det naprapaten igen… tror inte på tredje gången gillt… så jag kan genomföra morgondagen... för jag har svårt att sitta still… längre stunder…  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0