Det har varit rätt kallt här..

ja.. det är väl kanske inte bara här.. som det varit kallt... under ett par dagar.. det är synd om dom i norr som... även fick strömavbrott... och alla kärnkraftverk.. går på sparlåga... allt för elen ska blir så dyr som möjligt... och fjolleriet med ... elområde... verkar baske mig inte klokt... nej.. nu kom jag in på sidospår... hur som så .... blåste det smådj—r…  om man nu kan uttrycka det så…

Så det var rätt skönt att jobba hemifrån…  och slippa att gå ut.. i nästa vecka så får jag åter ta en hemma dagar… med jobb.. för då kommer dom och mäter för nya balkongen… och vill man ska vara hemma.. sedan är det… nya lådorna som jag beställt till köket… skulle komma… men det har man inte sett ännu… istället för skåpluckor… då kanske både grytor..plastburkar och köksmaskiner.. får bättre plats i skåpet… Möte med facket… är också inpressat… den veckan… och Reinfeldt vill man ska jobba till 75… ??? man hinner knappt med nu J…. Ja även… turen till Norrköping och hämta kläder till jobbet.. som varit på tryck… är inplanerat… nästa vecka…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0