Glasögon....

LensWay,,, lottade ut gratis glasögon... vann ett par... det är lite vinst eller förlust... att beställa glasögon utan att prova... inte säkert dom passar.... hur som helst.. beställer klockan 12 ena dan... och får dom på posten dan efter...
det kan man kalla logistik... Tack gulliga LensWay... dom var jättefina... och nu ser jag perfekt närjag kör bil... på kvällken....  Nu skiter jag i hur dom ser ut.. för design glasögon är bara dyra och håller i max 2 år...


Mina så kallade design glasögon... Diesel höll i 2 år.. fyllda av problem... tappade skalmar.. osv vidare.. sista rycket för dom ..... var att gångjärnet till skalmen gick av... mina DKNY... höll nästan lika länge.. det råkade vara kallt... knäppte till i skalmen och den gick av... ... så var det med dom designglasögonen á 5000 och 3000 kr... vet sedan tidigare att LensWays glasögon.... håller längre än så.. så nu ska jag beställa ett par solglasögon... så man slipper skifta på sommaren... för det är trots allt bara 2½ månad till första maj... ;)

Kommentarer
Postat av: MIlle

Hej!



Jättekul att läsa att du är nöjd!

Är våra kunder nöjda är vi nöjda..:-)



Ha en skön dag



MVH Mille på LensWay

2012-02-13 @ 11:36:48
URL: http://www.lensway.se
Postat av: m

man kan inte vara annat än nöjd.. med så snygga glasögon...

2012-02-13 @ 17:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0