kameran...

tar jag med till jobbet.. i tron att jag ska kunna gå ut och ta lite kort på lunchen... men ack... vad jag bedrar mig... många gånger när jag ska iväg.. så kommer någon och ska prata... prova kläder... lämna löneunderlag... så går det en halvtimme... så hinner man inte... får göra ett nytt försök i morgon...

årets begivenhet... Skid-maraton tävlingen går av stapeln den 12 februari... sedan en taco-buffé... så nu måste jag pimpa skidstavarna... den finaste får pris... och som den tävlingsinriktade person som jag är.... kan jag inte komma med mina vanliga...

så får man leva på vatten och bröd... ja... bröd kanske inte är så nyttigt för magen... så man kommer i skiddressen... skulle tro... att den numera är modell mindre... eller om jag är större... :)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0