Äntligen har jag hittat...

stövlarna jag vill ha.... första gången var innan rean.... men ack så dyra... nästa gång så var det rea.. men ännu lite dyra... tredje gången fanns inte min storlek.... 36 fanns.... 40 och uppåt fanns.... var till IKEA Västerås.. och var in på skoaffären där... men dom fanns inte i min storlek... in på skoaffären hemma igen... och letade.. det kunde vara så att det fanns ett par som hamnat bakom några andra...  nej sådan tur fanns inte...

Nu var det bara att prata med tjejen i kassan.. och fråga om hon kunde kolla i databasen om det fanns några i närheten... så på torsdag ska jag till en stad i närheten.. för nu har dom lagt undan ett par till mig... om jag inte gör detta kommer jag bara att gräma mig... att jag inte försökte hitta ett par...

Mina gamla har jag haft sedan 2003, och börjar bli lite slitna... och det är lika bra att inhandla och börja gå in ett par.. innan dom gamla är helt slut... om sådär 1 år eller 2....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0