Vart tar dagarna vägen…?

Såg att det var evigheter sedan jag skrev något… Det har varit mycket på jobbet.. vi har varit där tidigt… men man får vara glad över att man har jobb..  även om det vissa dagar känns som man skulle vilja dra täcket över huvudet och bara vända sig om i sängen och sova vidare....

vad har då hänt....eller inte hänt..?... jag har inte tagit några kort... men vädret har varit grått och blött...

julgranen är fortfarande uppe.. men nu börjar till och med jag att tröttna… så den åker ned endera dan.... vi får ordna julgransplundring själva... maken och jag...

jag är vaken några timmar på kvällen sedan slocknar jag i soffan.. vet inte hur det går till... troligen mitt i en mening... vaknar flera timmar senare... då det är dags att gå och lägga sig.. men är klarvaken...

har sagt upp stora paketet Comhem.... vi upptäckte att vi tittade på 2 ??? kanaler.. .eftersom vi har 16 kanaler i huset kändes det dumt att ta något annat paket och betala för något som vi har i hyran idag... så det fick vara...

Har påbörjat ett pussel... föreställer någon karta från 1600talet... det är litet bara 1500 bitar...

spelar mycket Wordfued.. det blir tills jag varit i stugan och plockar fram Alfapetet som ligger där.. Försökte lösa melodikrysset på Iphone.. men det var så stressigt så det blir det vanliga nästa helg...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0