Det närmar sig med...

stormsteg... jag är imponerad hur fort dom smällar upp dessa balkonger... och det är inte bara jag som är det... en arbetskamrat... tyckte synd om oss... i förra veckan.... att vi skulle vara utan balkong ... nu i sommar... igår kom han in.. och var väldigt förvånad....  över hur fort dom kommit upp...

Balkongväggarna kom upp....
dom har gjutit mellan vägg och platta... så det är bara att öppna dörren sedan... och gå rakt ut.. ingen nivåskillnad... 

sedan kom den lilla gulliga blå kranen.... med fönstren...


och nästa gång man kom hem... så satt dom på plats...

sedan har det tätast och satts in plåt.. lite här och där... och jag kan konstatera.... att stort blir det...


så jag undrar vad dom hittar på idag.... det ska dit en matta.... så undrar om man får gå ut på den idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0