lilla pussgurkan...

träffade Isak i helgen.... han är så gullig.. gud nåde den... som sätter sig i hans fåtölj....får jag inte hoppa upp i soffor... fåtöljer... då vill jag ha min egen sittplats ifred... och så skäller han... tills man flyttar på sig...


Dom här ögonen... gör att många kelar med mig....


just nu... har jag jättefin :) mun... nästan alla mina valptänder... är borta... lite svårt när jag ska sleva in maten...


sedanhar jag världens finaste tofsar... mellan mina tår...  jag är väldigt söt... det säger många till mig... och pälsen... är silkeslen... jag gillar när dom kliar mig på magen... sedan gillar jag min gris i gummi... som grymtar... jag ska snart börja i skolan med husse och matte... så jag lär mig gå fot... sitta när dom vill... och bli en lydig kille... för nu hittar jag på lite bus... när tillfälle ges...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0