Min 7 km slinga....

som jag går varje dag.... det är lite aspar... som har stora ögon.... känns bra att någon håller koll på var man går...


på ett ställe får man gå väldigt försiktigt... isgata.... för övrigt är det barmark...


en liten bit efter isgatan... så lyste det blått i backen... det var årets första blåsippor....



sedan passerar man Karl IX kanal... dom höll på att renovera bron... den här dan.... och jag och kompisen lotsade en gammal farbror med damsällskap över.... han var halvblind... och så käpp... och damen hade några kassar.... i handen... samtidigt som hon skulle hjälpa den gamle mannen... att gå planka... det var våran goda gärning den dan... att lotsa paret över....


det är en liten del... av min runda....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0