morgonpromenad...

vi vaknade tidigt.... så på med kläderna... och iväg ut på en 1 timmes morgonpromenad... eftersom rutten går i skogen... så är det frisk luft och fågelsång... som gäller... den här lilla vännen... Rödhaken... satt högt upp i en gran och sjöng...

stigen är fortfarande vinterbrun....



vid tjuvholmarna...


stod det folk och vittjade nätet....


efter att vi gått rundan.... så var det hem och göra i ordning frukost.... kompisen som var med ... gjorde sin specialare..... knäcke... avokado.. skiva ost....  stekt ägg med salt, chili. gurkmeja..peppar.. och överst tronar en bit rökt lax... väldigt effektiv... för hon har gått ned massor.... av kilon... testade en jag också... den var faktiskt het... och god... vilket jag hade svårt att tro när jag såg... skapelsen...




själv drack jag te och åt keso med ägg och skinka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0