Köpte snabbtest...

på apoteket.. för att kolla om det är gluten.... jag inte tål.. men det visade ingen överkänslighet.. utan det är snarare IBS jag lider av.. så nu ska jag börja föra dagbok... på allt man stoppar i sig.. det goda är att man ser hur mycket man stoppar in... så man kanske rent av kan gå ned något kilo på kuppen...  enda jag vet.. så fort jag kommer i närheten av knäcke.. eller bröd... så är det stenkört.. pasta är lika illa... det enda jag klarar i fiberväg är gröt.. så det är inget konstigt man tror man har gluten-allergi...
 
Men det får bli en annan dag.. för nu tänker jag gå och lägga mig.. sov gott...

Kommentarer
Postat av: Nisse

Hej
Hörde på Dalaradion idag att en glutenallergisk reporter testade apoteksprovet. Det visade att hon inte var allergisk mot gluten = värdelöst

Svar: oh... 17... tyckte att det var för bra för att vara sant... i synnerhet när jag mår dåligt så fort jag äter mjölmat... oavsett om det är bröd eller pasta... det enda som fungerar är havregryn... i och för sig inte helt illa....
kim blomberg

2012-10-16 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0