Norrlands Guld....

när jag säger det... så menar jag inte ölen... utan Hjortron... Margit... och jag var ute och sprang på myrarna...
nu hade vi tur... med att fläktade lite.. så man slapp... dom förbaskade knotten... och Norrlands flygvapen... Myggen.... ;) Ett par rejäla kängor.. är bara ett måste... det är blött... mossigt... och tungt och  gå.. rätt som det är sitter man fast... och då gäller det att ha skor... som sitter kvar på fötterna.. och att man inte blir blöt... myggmedel är alltid bra att ha..
 
 
Efter ett par timmars plockning... så är det fint med fikapaus...
 
och givetvis där utsikten är som vackrast på myren.... när jag sitter och ser ut över landskapet.. så undrar jag ... varför i hela friden bor jag i stan... ??? jag tycker om att vara Skogs-Mulle...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0