sedan gör jag saker..

för jag har ingenting att göra... och en massa saker... som ligger i mitt.. pysselskåp.... jag hittade en halmkrans.. som skulle blivet.. en adventskrans.. att ha på dörren.. blev aldrig av...
 

 
En jutesäck... klipptes i remsor.. och lindades runt kransen.... så ligga på tork en stund... var tvungen att limma ändarna.. så dom inte går upp...
i lådorna låg det lite spets.. lite pärlor... och sidenband... några hjärtan.. vita och silver... fjärilar... en bit fårskinn... sedan satte jag ihop allt.. och fick mig en krans.. vad jag ska ha den till.. det vet jag inte.. nu får den hänga på stången.. tills klistret torkat... sedan får man se.. var den hamnar...,
s
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0