Det tar sig..

nu har dom svarta figurerna kommit ut..svärdottern och jag... målade en natt... den har fått sällskap av en palm... det är en viss.. skillnad mot när dom flyttade in i huset... då var det en massa minitalar... ormhassel som sett.. sina bästa dagar... cypresser... med andra ord en urskog.... tycker det är fint nu...
 
Jag tycker det är jättefint på framsidan.....
Nu är det uteplatsen den lilla och parkeringen som håller på att fixas... puh... jag blir trött bara jag tänker på det....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Hej
Har du flyttat till hus igen??

Har inte hört något ifrån dig på ett tag?

Svar: Onej.. detta är son och sonhustrus hus... Dom håller på att ordna och stå i... framsidan var en vildvuxen djungel... med en massa taggiga hemska buskar.. (träd)...
kim blomberg

2013-08-10 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0