jag har vanan inne...

att göra dörrar till kattnätt... förra helgen gjorde jag en dörr till ytterdörren.. på den är det både kattnät och ett myggnät,,, rätt skönt.. nu kan man ha dörren öppen ... är faktisk riktigt stolt över resultatet.... ingen ritning... utan allt var på "frihand"..
 
i helgen så var det fortsättningen... ännu en dörr.. men då på altan... den blev jag också stolt över...
sedan nätades hela altan in... hittade ett par konsoler.. och en restbräda från hyllan.. sovrum.. så Totte fick en liten plats att ligga och spana in... där var han parkerad från kl 14:00 till 23:00... det var lite besvärligt när vi skulle näta runt stolpen och katten... låg och kikade... jo, selen hade han på sig... jag tror katten var rätt nöjd...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0