Rapport från Totte...

Nu har vi fått låna en Sibiriskt katt.. den är hur mysig som helst... Titan heter han.. kallas Totte... men jag har även ett annat namn på honom.. Ryssen...  han invandrade hit förra sommaren...  idag har vi varit på balkongen.. i och med solen skiner.. så blir det varmt och gott.. och det blev ännu en plats för Totte... att lära känna... solstol... var OK....
 
Även fotöljerna från IKEA... fungerade... här sitter jag rätt ofta...
 
Iden kan jag ligga och sova också..
 
men så gjordes det i ordning.. en fin solplats... vem kan motstå en fårskinnspläd... allt så att jag inte ska frysa... utsikten över gatan är bra...
 
Det blev så varmt och gott.. så jag somnade... men det gör inget.. när jag sedan vaknade så var maten serverad... lite hårdingar och så en bit skinka... provåts... det var så gott.. så förhoppningsvis får jag det fler gånger...
 
på kvällen tittade vi på TV... Animal Planet.. och det var rätt trivsamt.. sedan lekte vi en stund... och sedan blev det örondroppar,,, har blivit riven av en av katttjejerna där jag bor... och så pälsvård.. det är skönt att ligga och sträcka på sig.. och bli en halvmeter lång.. och så borstad på magen... Ibland är kattliv.. riktigt skönt..
Och härifrån har jag utsikt.. över allt som sker..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0