Kaffemaskin...

 

Igår när vi kom från Stockholm.. så fanns det paket som väntade på posten... det var en kaffemaskin... Tassimo Joy... det var Aftonbladet som hade en tävling.. eller vad man nu ska kalla det för.. man skulle klippa ut datumremsan på tidningen, och skicka in till Aftonbladet... då kunde man vinna en kaffemaskin.. och det var precis det jag gjorde... 1890 kr kostar dom om man ska betala för den. nu var det portokostnaden 79 kr... och det kan jag leva med :)  Sedan skulle man gå in på hemsidan och registrera den.. då fick man presentkort på 200 kr.. så det gjorde jag också.. Så nu kan våra kaffegäster välja om dom vill ha Latte, cappucino Thai Latte osv... själv föredrar jag att brygga mitt Te som vanligt... :)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0